Franchising as a method of internationalization of business activities – Oleksandr Asmalovskyy
Oleksandr Asmalovskyy
Bakalářská práce
Franchising as a method of internationalization of business activities
Franchising jako metoda internacionalizace podnikatelských aktivit
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit franchising, jako formu internacionalizace podnikatelských aktivit malých a středních firem, a jeho efektivnost. Následně vymezit oblasti trhu, ve kterých lze tuto metodu aplikovat, a analyzovat aktuální situaci franchisingu na českém a světovém trhu. Poté se zaměřím na nevyužité segmenty českého trhu. V závěru je mým úkolem stanovit, zda by franchising v budoucnu mohl …víceAbstract:
The aim of this work is to evaluate franchising as a form of internationalization of business activities of small and medium enterprises and its effectiveness. Then define market sectors in which this method can be applied and analyze current situation of franchising on Czech and world markets. The work also focuses on idle segments of the Czech market. In conclusion, I would like to determine whether …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35334
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Eva Černohlávková
- Oponent: Zdeněk Pavlík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35334
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod