Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d. – Bc. Jitka VRÁBLIKOVÁ
Bc. Jitka VRÁBLIKOVÁ
Master's thesis
Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d.
Merchandising private label drugstore products COOP Jednota Slovensko, s.d.
Abstract:
Diplomová práca sa venuje problematike jednému z nástrojov marketingovej ko-munikácie ? merchandisingu a jeho využitia v maloobchodnej predajni spotrebného druž-stva COOP Jednota Slovensko, s. d. Hlavným cieľom tejto práce je návrh projektu na pod-poru predaja prostredníctvom merchandisingu drogistických výrobkov vlastnej značky tejto spoločnosti. Diplomová práca je rozdelená do troch samostatných …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of one of marketing communications´ tool - mer-chandising and its use in retailer COOP Jednota Slovensko, s. d. The main goal of this work is to make a proposal of project on promoting of sales through merchandising drug-store-brand products of this company. The thesis is divided into three separate parts. The theoretical part focuses on the clarification of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18431
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRÁBLIKOVÁ, Jitka. \textit{Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/za7w3v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VRÁBLIKOVÁ, Jitka. Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d.. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín
Bohumila Měsíčková -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Influencer marketing v ubytovacích službách
Klára WALTEROVÁ