Bc. Jitka VRÁBLIKOVÁ

Master's thesis

Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d.

Merchandising private label drugstore products COOP Jednota Slovensko, s.d.
Anotácia:
Diplomová práca sa venuje problematike jednému z nástrojov marketingovej ko-munikácie ? merchandisingu a jeho využitia v maloobchodnej predajni spotrebného druž-stva COOP Jednota Slovensko, s. d. Hlavným cieľom tejto práce je návrh projektu na pod-poru predaja prostredníctvom merchandisingu drogistických výrobkov vlastnej značky tejto spoločnosti. Diplomová práca je rozdelená do troch samostatných …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of one of marketing communications´ tool - mer-chandising and its use in retailer COOP Jednota Slovensko, s. d. The main goal of this work is to make a proposal of project on promoting of sales through merchandising drug-store-brand products of this company. The thesis is divided into three separate parts. The theoretical part focuses on the clarification of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 18431

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRÁBLIKOVÁ, Jitka. Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d.. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma