Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d. – Bc. Jitka VRÁBLIKOVÁ
Bc. Jitka VRÁBLIKOVÁ
Diplomová práce
Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d.
Merchandising private label drugstore products COOP Jednota Slovensko, s.d.
Anotace:
Diplomová práca sa venuje problematike jednému z nástrojov marketingovej ko-munikácie ? merchandisingu a jeho využitia v maloobchodnej predajni spotrebného druž-stva COOP Jednota Slovensko, s. d. Hlavným cieľom tejto práce je návrh projektu na pod-poru predaja prostredníctvom merchandisingu drogistických výrobkov vlastnej značky tejto spoločnosti. Diplomová práca je rozdelená do troch samostatných …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of one of marketing communications´ tool - mer-chandising and its use in retailer COOP Jednota Slovensko, s. d. The main goal of this work is to make a proposal of project on promoting of sales through merchandising drug-store-brand products of this company. The thesis is divided into three separate parts. The theoretical part focuses on the clarification of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18431
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRÁBLIKOVÁ, Jitka. \textit{Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/za7w3v/.
Jak správně citovat práci
VRÁBLIKOVÁ, Jitka. Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d.. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín
Bohumila Měsíčková -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Influencer marketing v ubytovacích službách
Klára WALTEROVÁ