Bc. Jitka VRÁBLIKOVÁ

Diplomová práce

Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d.

Merchandising private label drugstore products COOP Jednota Slovensko, s.d.
Anotace:
Diplomová práca sa venuje problematike jednému z nástrojov marketingovej ko-munikácie ? merchandisingu a jeho využitia v maloobchodnej predajni spotrebného druž-stva COOP Jednota Slovensko, s. d. Hlavným cieľom tejto práce je návrh projektu na pod-poru predaja prostredníctvom merchandisingu drogistických výrobkov vlastnej značky tejto spoločnosti. Diplomová práca je rozdelená do troch samostatných …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of one of marketing communications´ tool - mer-chandising and its use in retailer COOP Jednota Slovensko, s. d. The main goal of this work is to make a proposal of project on promoting of sales through merchandising drug-store-brand products of this company. The thesis is divided into three separate parts. The theoretical part focuses on the clarification of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 18431

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRÁBLIKOVÁ, Jitka. Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d.. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace