Dámská kolekce na přání konkrétního zákazníka – Tereza FAITLOVÁ
Tereza FAITLOVÁ
Bachelor's thesis
Dámská kolekce na přání konkrétního zákazníka
Collection of Ladies' Footwear Meeting the Requirements of a Specific Customer
Abstract:
Cílem práce bylo vytvořit dvě dámské kolekce na přání konkrétních zákaznic. Každá z kolekcí obsahuje pár obuvi a kabelku.Abstract:
The aim was to create two women's collection at the request of specific customers. Each collection contains a pair of shoes and handbagsKeywords
zákazník
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013
Accessible from:: 17. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FAITLOVÁ, Tereza. Dámská kolekce na přání konkrétního zákazníka. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Shoe Design
Theses on a related topic
-
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová -
Zákazník v globálním obchodě před a po světové pandemii covid-19 (let 2019-2021)
Aleš Dřízhal -
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Romana Klimentová -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová