Bc. Tomáš Beníšek

Diplomová práce

Strategické řízení značky

Strategic Brand Management
Anotace:
Diplomová práce podrobně zkoumá řízení tradiční české značky Kofola. Skládá se z úvodu, analyticko výzkumné části a závěru. V úvodu jsou mimo motivů ke psaní diplomové práce popsány i její cíle. Po úvodu následuje literární rešerše, zaměřená na teoretické vymezení pojmů souvisejících se strategickým řízením značky. V analyticko-výzkumné části je nejprve popsáno řízení portfolia značek, spadajících …více
Abstract:
This diploma thesis closely analyses strategic brand management of traditional Czech company Kofola. It consists of introduction, literature reviews, analytical and research part, and conclusion. In introduction are described main reasons for the topic choice, there are also described main goals of the diploma thesis. The thesis continues with literature reviews, which are basically focused on terms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Zveřejnit od: 9. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Beníšek, Tomáš. Strategické řízení značky. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta