Mgr. Lucie KASPŘÍKOVÁ

Diplomová práce

Skončila doba podnikových zpravodajů?

Is the era of company newsletters over?
Anotace:
Tématem práce jsou podnikové noviny a časopisy a jejich využití a význam jako nástroje interních komunikací ve firmách. V teoretické části se práce zabývá definováním pojmů komunikace, public relations, podniková identita a image, interní komunikace a veřejnost. Vymezuje postavení interních komunikací v podniku, s důrazem na prostředky a formy komunikace se zaměstnanci. Samostatně se věnuje vydávání …více
Abstract:
The essay concentrates on corporate newspapers and magazines and their use and importance as a tool of corporate communications. The theoretical part of the essay introduces the terms of communication, public relations, corporate identity and image, corporate communications and public. It specifies the position of corporate communications in a company with an emphasis on the means and forms of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7593

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KASPŘÍKOVÁ, Lucie. Skončila doba podnikových zpravodajů?. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.