Patrícia Krausová

Bakalářská práce

Marketing Analysis - Selling Software on the B2G market

Marketingová analýza prodeje softwarového produktu veřejnému sektoru.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je rozbor marketingových postupů při prodeji softwaru veřejné správě, za pomoci případové studie česko-slovenské softwarové společnosti, Atbon, a.s.. Práce si také klade za cíl zmenšit současnou znalostní mezeru v dané problematice, a to jak v akademické, tak v praktické sféře. Studie je rozdělena do dvou částí. První část, teoretická, představí charakteristiky různých typů …více
Abstract:
The objective of this thesis is to analyse the marketing practices behind software sales in the business to government market using an example of a Czech-Slovak software company, Atbon. a.s.. The thesis also aims to reduce the current gap in the academic and practitioners research in this area. The theoretical part of the paper covers the characteristics of different types of markets, features of the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70379

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management