Vojtěch Fröhlich

Diplomová práce

Arts Management - marketingová strategie symfonického tělesa (Filharmonie mladých Praha)

Arts Management - Marketing Strategy of Symphony Orchestra (Prague Youth Philharmonic)
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii symfonického orchestru Filharmonie mladých Praha včetně stanovení marketingové koncepce, zpracování výzkumu publika a návrhu marketingové komunikace. Marketingové strategii předchází vnitřní a vnější analýza subjektu za použití metody SWOT. Teoretická část práce se zabývá východisky klasické teorie marketingu a jejím využitím v praxi uměleckého …více
Abstract:
Goal of this diploma thesis is to create a marketing strategy of the Prague Youth Philharmonic symphony orchestra including marketing concept definition, audience research and marketing communication project. The marketing strategy proceeds from internal and external SWOT analysis of the subject. Theoretical part of the thesis deals with classical marketing theory and its use in arts management praxis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2013
  • Vedoucí: Oldřich Syrovátka
  • Oponent: Iva Raková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38903