Alžběta Ceeová

Master's thesis

Chování zákazníků v místě prodeje se zaměřením na zhodnocení atraktivity vybraných vystavení produktů Lindt

Customer behavior at the point of sale focusing on assessing the attractiveness of selected Lindt in-store product displays
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zákaznické vnímání vybraných typů komunikačních médií v místě prodeje. Teoretické pojmy jako POP/POS materiály, zákazník versus spotřebitel, marketingový mix, chování a myšlenkové pochody zákazníka, byly vysvětleny v první polovině této práce. Praktická část obsahuje popis používaných komunikačních médií značkou Lindt, které byly pro výzkum použity. Zkoumáno bylo …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on customer perception of selected types of product displays at the point of sale. Theoretical concepts such as POP/POS materials, customer versus consumer, marketing mix, behavior and customer's thoughts were explained in the first part of this theses. The practical part contains a description of the product displays for the research used by Lindt. Six different in-store …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72734