Názory učitelů mateřských škol na individuální vzdělávání v rodinném prostředí – Magdaléna Fuksová
Magdaléna Fuksová
Bachelor's thesis
Názory učitelů mateřských škol na individuální vzdělávání v rodinném prostředí
Opinions of kindergarten teachers on individual education in a family environment
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou individuálního vzdělávání v rodinném prostředí. Jejím cílem je analyzovat problematiku individuálního vzdělávání a zjistit názory učitelů mateřských škol na individuální vzdělávání v rodinném prostředí. Teoretická část se věnuje terminologickým objasněním pojmu individuální vzdělávání a jeho současným stavem, vnějším a vnitřním pohledem rodičů a společnosti …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of individual education in the family environment. Its aim is to analyze the issue of individual education and to find out the opinions of kindergarten teachers on individual education in the family environment. The theoretical part deals with terminological clarification of the concept of individual education and its current state, the external and internal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FUKSOVÁ, Magdaléna. \textit{Názory učitelů mateřských škol na individuální vzdělávání v rodinném prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2022. Available from: https://theses.cz/id/zaptgj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fuksová, Magdaléna. Názory učitelů mateřských škol na individuální vzdělávání v rodinném prostředí. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Svazkové školy a meziobecní spolupráce - zkušenosti a nové výzvy
Adéla Stašová -
Komunikace a spolupráce školy a rodiny na venkovské škole
Tereza Sklenářová -
Příležitosti a bariéry spolupráce veřejných knihoven a základních škol na rozvoji čtenářské gramotnosti
Andrea Prokopová -
Pohled na spolupráci školy a rodičů dětí s problémy chování a emocí z pozice pedagogů
Ivanka Krejčí -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Individuální vzdělávání dětí s mentálním a kombinovaným postižením a spolupráce školského poradenského zařízení s rodinou
Gabriela PROCHÁZKOVÁ