Návrh produktu pro Lázně Luhačovice, a.s. odpovídající trendům dovolené pro aktivní klienty v rakouských lázeňských zařízeních – Bc. Martin Malaník
Bc. Martin Malaník
Diplomová práce
Návrh produktu pro Lázně Luhačovice, a.s. odpovídající trendům dovolené pro aktivní klienty v rakouských lázeňských zařízeních
Product Design for Spa Luhačovice a.s. Corresponding with Trends Leave Active Clients in the Austrian Spa
Anotace:
Záměrem diplomové práce je prezentovat projekt tvorby balíčku služeb v Lázních Luhačovice, a.s., který bude zaměřen na dosud neoslovené spektrum potenciálních klientů. Pro identifikaci této skupiny využiji rakouský trh. V teoretické části shrnuji informace a postupy získané nastudováním odborné literatury zaměřené na marketingový mix, analytické metody a projektové řízení, které dále využívám v analytické …víceAbstract:
The aim of this dissertation is to present the project of creating service packages in Luhačovice Spa, a. s., which is focused on a new group of potential clients. To identify this group, the Austrian market serves as an example. In the theoretical section, I summarize the knowledge and methods, obtained by the study of academic sources focused on marketing mix, tourism, spas, methods of analysis and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALANÍK, Martin. \textit{Návrh produktu pro Lázně Luhačovice, a.s. odpovídající trendům dovolené pro aktivní klienty v~rakouských lázeňských zařízeních}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/zapwag/.
Jak správně citovat práci
Malaník, Martin. Návrh produktu pro Lázně Luhačovice, a.s. odpovídající trendům dovolené pro aktivní klienty v rakouských lázeňských zařízeních. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingový plán
Natália Velinská -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Jakub Stuchlík -
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová