Sociální marketing v období Vánoc se zaměřením na projekt Ježíškova vnoučata – Soňa Jurková
Soňa Jurková
Bakalářská práce
Sociální marketing v období Vánoc se zaměřením na projekt Ježíškova vnoučata
Social marketing in the Christmas Season with a Focus on the Projekt of Ježíškova vnoučata
Anotace:
První část se věnuje teoretické části, kde jsou rozebrány základní pojmy a definice, které postupně vedou k části druhé, a to části praktické. Praktická část se zaměřuje na individuální rozhovory s cílovou skupinou 25 až 45 let. Praktická část se zabývá projektem Ježíškova vnoučata, který se zabývá seniory.Abstract:
First part pays attention to theoratical part where there are basic terms and definitions that leads to second part, the practical part. The practical part pays attention to individual talks with target audience 25 to 45 years old. The practical part pays attention to projekt Ježíškova vnoučata. This project occupies with elderly.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JURKOVÁ, Soňa. \textit{Sociální marketing v období Vánoc se zaměřením na projekt Ježíškova vnoučata}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/zarlor/.
Jak správně citovat práci
Jurková, Soňa. Sociální marketing v období Vánoc se zaměřením na projekt Ježíškova vnoučata. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt sociální farmy František v Podkrkonoší
Hana Martincová -
Projekt Sociální služby pro dospívající s PAS v olomouckém kraji
Romana Hlavatá -
Charitativní projekt, jako svébytný nástroj marketingové komunikace
Barbora Černá -
Projekt založení "neziskového" sociálního podniku s cílem nabídnout sociální a jiné služby, vedoucí k začleňování dospělých klientů s Aspergerovým syndromem na trh práce
Pavla VEJCHODOVÁ -
Vzdělávací projekt Dluhů se nebojíme! On-line kurz dluhového poradenství pro sociální pracovníky
Ivana Vyleťalová -
Projekt - založení sociální farmy U Kačerů
Karolína PÍCHOVÁ -
Influencer marketing a senioři
Alena Havlíčková -
Marketing zaměřený na seniory
Yuliya Byelikova