Soňa Jurková

Bakalářská práce

Sociální marketing v období Vánoc se zaměřením na projekt Ježíškova vnoučata

Social marketing in the Christmas Season with a Focus on the Projekt of Ježíškova vnoučata
Anotace:
První část se věnuje teoretické části, kde jsou rozebrány základní pojmy a definice, které postupně vedou k části druhé, a to části praktické. Praktická část se zaměřuje na individuální rozhovory s cílovou skupinou 25 až 45 let. Praktická část se zabývá projektem Ježíškova vnoučata, který se zabývá seniory.
Abstract:
First part pays attention to theoratical part where there are basic terms and definitions that leads to second part, the practical part. The practical part pays attention to individual talks with target audience 25 to 45 years old. The practical part pays attention to projekt Ježíškova vnoučata. This project occupies with elderly.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jurková, Soňa. Sociální marketing v období Vánoc se zaměřením na projekt Ježíškova vnoučata. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe