Bc. Jitka Veselá

Diplomová práce

HR Marketingová komunikace zaměřená na generaci Y

HR Marketing Communication aimed at Generation Y
Anotace:
Tato práce je věnována tématu generace Y na trhu práce a nastavení správné formy HR marketingové komunikace pro takto specifickou cílovou skupinu. Cílem práce je navržení doporučení pro optimalizaci HR marketingové komunikace ŠKODA Trainee programu, který je nastaven jako rozvojový program pro čerstvé absolventy vysokých škol. V teoretické části práce jsou rozebrána specifika generace Y i jí příbuzných …více
Abstract:
This thesis is devoted to the Generation Y topic and to the theme of setting up of the right and appropriate form of marketing communication towards this target group in the labour market. The aim is proposing of recommendations to optimize the HR Marketing Communication of ŠKODA Trainee program – the development program for fresh university graduates. The specifics of Generation Y and other related …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní