Ing. Aju Babu
Diplomová práce
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Abstract:
The aim of the thesis is to provide recommendation for marketing mix improvement at Kerala Feeds Ltd. It outlines the key concepts of marketing, marketing mix - product, price, place and promotion. In practical part it describes company and analyses the company’s competitive environment. The research aims to identify which elements of the marketing mix most significantly affect customers in Kerala …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/u8mz8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o.
Petr Bajsa -
Analýza marketingového mixu firmy Orbital International Ltd.
Vendula Široká -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
English-speaking country as a marketing product
Diana Chertkoti