Ing. Aju Babu

Diplomová práce

Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.

Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Abstract:
The aim of the thesis is to provide recommendation for marketing mix improvement at Kerala Feeds Ltd. It outlines the key concepts of marketing, marketing mix - product, price, place and promotion. In practical part it describes company and analyses the company’s competitive environment. The research aims to identify which elements of the marketing mix most significantly affect customers in Kerala …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/u8mz8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management