Globální ekonomičtí lídři a firemní kultura v 21. století – Bc. Patrik Vaněk
Bc. Patrik Vaněk
Diplomová práce
Globální ekonomičtí lídři a firemní kultura v 21. století
Global economic leaders and corporate culture in the 21st century.
Anotace:
Diplomová práce zkoumá, které světové regiony budou mít významný vliv na vývoj firemní a manažerské kultury (FMK) velkých mezinárodních společností (MNS) během 21. století. Pro predikování vývoje množství MNS byl vytvořen model zohledňující očekávaný vývoj významnosti ekonomik a očekávaný vývoj velikosti domácích trhů. Množství MNS bylo na základě předpokladu, že lze státy s obdobnými kulturními rysy …víceAbstract:
The thesis examines which world regions could have a significant impact on the development of corporate and managerial culture (CMC) of large multinational companies (MNC) during the 21st century. An econometric model was created to predict the number of MNC in observed economies. The model takes into account the expected development of economic importance and the size of the domestic market. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Luděk Kouba, Ph.D.
- Oponent: Aleš Franc, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Manažerská kultura jako systém řízení a zdroje konkurenceschopnosti
Denisa Křivánková -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Leadership Styles and Managerial Culture: A Case Study of a Multinational company in the Czech Republic and Germany
Sara Emma Thompson -
Firemní kultura a interní komunikace
Martina Pucholtová -
Kulturní rozdíly Singapuru perspektivou české mezinárodní firmy
Albert Kozák -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Analýza kulturních rozdílů vybraných zemí perspektivou mezinárodní firmy
Petra Maršánová -
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Assiyat Abdulkerimova