Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications – Margarita Zidarova
Margarita Zidarova
Master's thesis
Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
Anotácia:
Cílem této práce bylo prozkoumat společenskou odpovědnost firem (CSR) jako nástroj budoucí praxe v oblasti firemní marketingové komunikace. Dalším cílem byla analýza současné praxe CSR v rámci firemní marketingové komunikace, se zvláštním zaměřením na tvorbu hodnot pro firmu a všechny zájmové strany díky spojení těchto dvou disciplín. Dále se práce zabývala možnostmi tvorby potenciální konkurenční …viacAbstract:
The purpose of this study was to investigate Corporate Social Responsibility (CSR) as a contribution tool to the future practices of corporate marketing communications. Another aim was to discover the current practices of CSR within corporate marketing communications with a specific focus on corporate and stakeholder value creation gained through this merging of two disciplines. Finally, the possibility …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28949
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2011
- Vedúci: Gina Cook
- Oponent: Aleš Lisa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28949
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
Attitudes of Stakeholders and Consumers towards Ethical and Environmental Marketing
Daniya Dyussengulova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
Myriam Medard -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko