Železářství Soukup - obchodní strategie pro 21. století – Bc. Martin Karas
Bc. Martin Karas
Master's thesis
Železářství Soukup - obchodní strategie pro 21. století
Ironmongery Soukup - business strategy for 21st century
Abstract:
Diplomová práce na téma: „Železářství Soukup obchodní strategie pro 21. Století“ je rozdělena do tří částí. První část je teoretická a řeší problematiku rodinného podnikání, jeho význam a funkci v obecné rovině. Druhá část je praktická a sestavuje konkrétní obchodní strategii, rozebírá konkurenci, analyzuje silné a slabé stránky železářství a hodnotí možnosti expanze železářství. Třetí část navrhuje …moreAbstract:
Diploma thesis about: „Ironmongery Soukup business strategy for 21st century“ is divided to three segments. First of them is theoretical and describe issue of family business, his importance and function in general level. Second one is practical and compiles specific business strategy, analyzes competition, weak and strength sites of ironmongery and judge possible expansive policy of ironmongery. Third …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/isvzg/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Patricia Jakešová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Obchodní strategie a její uplatnění v praxi rodinné firmy
Lucie Bajerová -
Tvorba obchodní strategie v oblasti prodeje služeb
Lucie Bocanová -
Obchodní strategie rodinného podniku ABC, s.r.o.
Filip Sokol -
Obchodní strategie rodinného květinářství
Robert Maschke -
Návrh marketingové strategie Rodinné Farmy Škodovi.
Tereza Rojová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Situační analýza podnikatelského prostředí pro agenturní podnikání
Markéta Olšáková