Železářství Soukup - obchodní strategie pro 21. století – Bc. Martin Karas
Bc. Martin Karas
Diplomová práce
Železářství Soukup - obchodní strategie pro 21. století
Ironmongery Soukup - business strategy for 21st century
Anotace:
Diplomová práce na téma: „Železářství Soukup obchodní strategie pro 21. Století“ je rozdělena do tří částí. První část je teoretická a řeší problematiku rodinného podnikání, jeho význam a funkci v obecné rovině. Druhá část je praktická a sestavuje konkrétní obchodní strategii, rozebírá konkurenci, analyzuje silné a slabé stránky železářství a hodnotí možnosti expanze železářství. Třetí část navrhuje …víceAbstract:
Diploma thesis about: „Ironmongery Soukup business strategy for 21st century“ is divided to three segments. First of them is theoretical and describe issue of family business, his importance and function in general level. Second one is practical and compiles specific business strategy, analyzes competition, weak and strength sites of ironmongery and judge possible expansive policy of ironmongery. Third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/isvzg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Obchodní strategie a její uplatnění v praxi rodinné firmy
Lucie Bajerová -
Tvorba obchodní strategie v oblasti prodeje služeb
Lucie Bocanová -
Obchodní strategie rodinného podniku ABC, s.r.o.
Filip Sokol -
Obchodní strategie rodinného květinářství
Robert Maschke -
Návrh marketingové strategie Rodinné Farmy Škodovi.
Tereza Rojová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Situační analýza podnikatelského prostředí pro agenturní podnikání
Markéta Olšáková