Situační analýza společnosti CONCEPT 2M, spol. s r.o. – Blanka CYRUSOVÁ
Blanka CYRUSOVÁ
Bachelor's thesis
Situační analýza společnosti CONCEPT 2M, spol. s r.o.
Situation analysis of the CONCEPT 2M, Ltd. company
Anotácia:
Práce se zabývá situační analýzou společnosti CONCEPT 2M, spol. s r.o. Cílem práce je vypracovat situační analýzu podniku a na základě získaných poznatků navrhnout praktická opatření pro vylepšení, případně pro změnu marketingové strategie. Analyzovaný podnik působí na trhu s realitní inzercí. Vydává časopis a provozuje internetový server, na kterém je uveřejněna inzerce z realitní oblasti. První část …viacAbstract:
The thesis is focused on situation analysis of the CONCEPT 2M, Ltd. company. The aim of the work is to implement a situation analysis of the company and based on obtained knowledge to propose practical steps that would improve a marketing strategy. The analysed company acts in a branch of a real estate advertising. The company issues a magazine and run the internet server focused on real estate advertising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedúci: Ing. Štěpánka Ryšánková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CYRUSOVÁ, Blanka. \textit{Situační analýza společnosti CONCEPT 2M, spol. s r.o.}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/zb6vy0/.
Jak správně citovat práci
CYRUSOVÁ, Blanka. Situační analýza společnosti CONCEPT 2M, spol. s r.o.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková