Využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením – Mgr. Andrea Vašková
Mgr. Andrea Vašková
Master's thesis
Využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením
The Good Start Method and Its Contribution to Development of Graphomotor Skills in Pupils with Intellectual Disability
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o efektivním využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením v podmínkách základní školy. Celá práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a výzkumnou. Teoretickou část tvoří tři kapitoly. První z nich je zaměřena na vymezení a klasifikaci termínu lehké mentální postižení. Popisuje specifika osobností žáků s …viacAbstract:
The thesis deals with effective use of the Good Start method and its contribution to development of graphomotor skills in pupils with mild intellectual disability in primary schools. The thesis consists of two main parts – the theoretical part and experimental part. There are three chapters in the theoretical part. The first one is focused on definition and classification of the term mild intellectual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yv5p2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2017
- Vedúci: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠKOVÁ, Andrea. \textit{Využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/zba0cl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Letní příměstský tábor s integrací jedince s lehkým mentálním postižením
Kateřina ŠEBÍKOVÁ -
Práce asistenta pedagoga s žákem s lehkým mentálním postižením na Základní škole Měcholupy
Sabina Špinerová -
Zaměstnávání osob s lehkým mentálním postižením v souvislosti s kvalitou života na Benešovsku
Martina Bártová