Bc. Kristýna Šteflová

Bakalářská práce

Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace

Visitors safety in a destination as a tool of marketing communication
Anotace:
Cílem této práce je posoudit vliv bezpečnosti na chování návštěvníka a navrhnout využití bezpečnosti jako nástroje marketingové komunikace. To vše na základě studia odborných literárních i elektronických zdrojů v českém i anglickém jazyce a dalších podkladů a výsledků analýzy vnímání bezpečnosti návštěvníky vybrané destinace. Práce je členěna do čtyř částí, kdy první kapitola se zabývá porozumění základních …více
Abstract:
The aim of this work is assess the impact of security on visitor behavior and and to suggest the use of security as a tool of marketing communication. All on the basis of study of professional literary and electronic sources in Czech and English and other documents and results of the analysis of safety perception by visitors to the selected destination. Thesis is divided into four parts, where the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petr Wenzel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Bezpečnostní management v regionech / Bezpečnostní management v regionech