Lucie Finsterlová

Bachelor's thesis

Budování znalosti a image značky Horský pramen

Building brand awareness and image of Horský pramen
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na budování znalosti a image značky Horský pramen. Hlavním cílem práce je analyzovat na základě výsledků vlastního on-line dotazníkového šetření znalost a image značky u cílové skupiny, kterou tvoří především rodiče na mateřské dovolené a sportovci. Rodiče na mateřské dovolené a sportovci jsou hlavními cílovými skupinami vybrané značky Horský pramen. Dalším úkolem …more
Abstract:
This bachelor's work is aimed at creating brand awarness and image of Horský pramen. The main aim of this work is to analyze awareness and image of brand at target group which consists mainly of parents in maternity leave and sportsmen, using results from own on-line questionary. Parents in maternity leave and sportsmen are the main target groups of chosen brand Horský pramen. Other task is to suggest …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2014
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Michal Čech

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41993

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod