Lucie Finsterlová

Bakalářská práce

Budování znalosti a image značky Horský pramen

Building brand awareness and image of Horský pramen
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na budování znalosti a image značky Horský pramen. Hlavním cílem práce je analyzovat na základě výsledků vlastního on-line dotazníkového šetření znalost a image značky u cílové skupiny, kterou tvoří především rodiče na mateřské dovolené a sportovci. Rodiče na mateřské dovolené a sportovci jsou hlavními cílovými skupinami vybrané značky Horský pramen. Dalším úkolem …více
Abstract:
This bachelor's work is aimed at creating brand awarness and image of Horský pramen. The main aim of this work is to analyze awareness and image of brand at target group which consists mainly of parents in maternity leave and sportsmen, using results from own on-line questionary. Parents in maternity leave and sportsmen are the main target groups of chosen brand Horský pramen. Other task is to suggest …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Michal Čech

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41993

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod