Kristýna MIČÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Využití metody VOKS u žáka s autismem v základní škole speciální

The using of the VOKS method for autistic pupil at special primary school
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na metodu VOKS u žáka s autismem v základní škole speciální. Výzkumnou část bakalářské práce tvoří případová studie žáka s autismem. Hlavní cíl Hlavním cílem práce je využití a úspěšnost komunikačního systému VOKS u žáka s poruchou autistického spektra. Dílčí cíle 1. analyzovat a popsat využití metody VOKS u žáka s autismem 2. analyzovat a popsat využití metody VOKS v rozvoji …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on using the PECS method with a pupil with autism in a special basic school. The research part of the thesis contains a case study of a pupil with autism. Main objective The main purpose bacheor thesis is the use and success of PECS communication system in a pupil with autism spectrum disorder. Sub-objective 1. analyze and describe the use of the PECS method in a pupil …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MIČÍKOVÁ, Kristýna. Využití metody VOKS u žáka s autismem v základní škole speciální. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta