Bc. Peter Bosák

Bachelor's thesis

Využití herních principů v marketingových strategiích

Utilization of advergames in marketing strategies
Anotácia:
Cieľom tejto práce je preskúmať význam reklamného média známeho pod pojmom advergaming. Práca obsahuje teoretickú analýzu akademických i priemyselných výzkumov zaoberajúcich sa daným reklamným médiom. Práca ďalej obsahuje funkčnú implementáciu jednoduchej hry označiteľnej ako Advergame, ktorá bola vyvinutá v prostredí Unity za pomoci frameworku StrangeIoC. V práci je taktiež zdokumentovaný vývoj tejto …viac
Abstract:
The aim of this work is to explore the significance of the advertising medium known as advergaming. The work contains a theoretical analysis of both academic and business research done on the topic of advergames. The work also contains a functional implementation of a simple advergame, which was developed in the Unity game engine using the StrangeIoC framework. The development process of the implementation …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedúci: doc. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Bachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Public Administration Informatics

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.