Bc. Peter Bosák

Bakalářská práce

Využití herních principů v marketingových strategiích

Utilization of advergames in marketing strategies
Anotace:
Cieľom tejto práce je preskúmať význam reklamného média známeho pod pojmom advergaming. Práca obsahuje teoretickú analýzu akademických i priemyselných výzkumov zaoberajúcich sa daným reklamným médiom. Práca ďalej obsahuje funkčnú implementáciu jednoduchej hry označiteľnej ako Advergame, ktorá bola vyvinutá v prostredí Unity za pomoci frameworku StrangeIoC. V práci je taktiež zdokumentovaný vývoj tejto …více
Abstract:
The aim of this work is to explore the significance of the advertising medium known as advergaming. The work contains a theoretical analysis of both academic and business research done on the topic of advergames. The work also contains a functional implementation of a simple advergame, which was developed in the Unity game engine using the StrangeIoC framework. The development process of the implementation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika ve veřejné správě

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.