Využití herních principů v marketingových strategiích – Bc. Peter Bosák
Bc. Peter Bosák
Bakalářská práce
Využití herních principů v marketingových strategiích
Utilization of advergames in marketing strategies
Anotace:
Cieľom tejto práce je preskúmať význam reklamného média známeho pod pojmom advergaming. Práca obsahuje teoretickú analýzu akademických i priemyselných výzkumov zaoberajúcich sa daným reklamným médiom. Práca ďalej obsahuje funkčnú implementáciu jednoduchej hry označiteľnej ako Advergame, ktorá bola vyvinutá v prostredí Unity za pomoci frameworku StrangeIoC. V práci je taktiež zdokumentovaný vývoj tejto …víceAbstract:
The aim of this work is to explore the significance of the advertising medium known as advergaming. The work contains a theoretical analysis of both academic and business research done on the topic of advergames. The work also contains a functional implementation of a simple advergame, which was developed in the Unity game engine using the StrangeIoC framework. The development process of the implementation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p0201/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: doc. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika ve veřejné správě
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.