Martin Pavelka

Bakalářská práce

Návrh a vývoj websocket-based webové hry pro více hráčů

The design and development of a websocket-based multiplayer browser game
Anotace:
Cílem teto práce je návrh a vývoj webové websocket-based hry pro více hráčů. Práce popisuje proces návrhu a vývoje od definování požadavků na aplikaci, analýzu trhu a dostupných technologií až po samotnou realizaci aplikace, která umožňuje hráčům hrát zvolenou hru. Pro vývoj aplikace byl zvolen jazyk Java a aplikační rámec Spring, pomocí kterého provozuji webovou aplikaci, přes kterou mohou uživatelé …více
Abstract:
This thesis pursues the design and development of a websocket-based multiplayer game. It describes the process of designing and development from defining the application requirements over an analysis of market and technologies available, to realization of the application, which allows users to play my chosen game. Java programming language and Spring Framework are my environments of choice, thanks …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Jarmila Pavlíčková
  • Oponent: Jan Pour

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76784