READING AND READING STRATEGIES IN LANGUAGE CLASSES – Bc. Margarita KULIKOVÁ
Bc. Margarita KULIKOVÁ
Master's thesis
READING AND READING STRATEGIES IN LANGUAGE CLASSES
READING AND READING STRATEGIES IN LANGUAGE CLASSES
Abstract:
In this thesis, reading and reading strategies in language classes are examined from the theoretical and practical points of view. The theoretical part gives an overview of reading in language classes in general, interactive approaches toward it, practical principles, description of two main programs ? intensive and extensive ones, and in addition, the methods and steps of making an effective reading …viacAbstract:
Diplomová práce se zabývá čtením a strategiemi čtení v hodinách anglického jazyka. Představuje teorii čtení nejprve z obecného pohledu, který je v průběhu výkladu rozšířen o konkrétní poznatky i návrhy. Uvedené informace odpovídají trendům současné didaktiky. Praktická část umožňuje analýzu nashromážděných informací z pozorování a jejích následné porovnání s teoretickou částí. Pozorování se zúčastnily …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KULIKOVÁ, Margarita. READING AND READING STRATEGIES IN LANGUAGE CLASSES. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / AJ-RJ
Práce na příbuzné téma
-
Extenzivní čtení ve výuce angličtiny na úrovni B1 s využitím románu Ch. Brontëové Jane Eyre
Kristýna Dvořáková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Typografie a dyslexie: písmo a jeho vliv na rychlost a chybovost čtení
Tomáš Hlaváček -
Vliv metody výuky čtení na čtenářské dovednosti žáků 1. stupně ZŠ
Ivana HOŘÍNKOVÁ -
Úroveň předčtenářských dovedností versus nácvik čtení v 1. ročníku ZŠ
Kristýna JIRSOVÁ -
Role vnitřní motivace na čtení s porozuměním u žáků na prvním stupni základní školy
Klára PRAVDOVÁ -
Jazyk slovních úloh aneb Čtení s porozuměním v matematice na 1. stupni ZŠ
Kateřina LAŠTOVKOVÁ -
Čtení jako psychoterapie a úloha imaginace v díle Catherine Storr
Veronika FIALOVÁ