Bc. Adam Mlýnek

Diplomová práce

Virální marketing v pivovarnickém průmyslu

Viral Marketing in Brewing Industry
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku virálního marketingu a jeho následnou aplikací v rámci pivovarnických kampaních. V diplomové práci budou nejprve představeny nezbytná teoretická východiska virálního marketingu. Na tento díl práce naváže praktická část, která se bude věnovat komparaci vybraných virálních video kampaní zaměřených na pivovarnický průmysl. Součástí této kapitoly je marketingový …více
Abstract:
This thesis focuses on viral marketing problematics and its application in brewery campaigns. The necessary theoretical basis of viral marketing is introduced first in the thesis. It is followed by an analysis which is focused on a comparison of chosen viral video cam-paigns within the beer industry. Marketing analysis that studies key factors of individual campaigns within the general public is a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mlýnek, Adam. Virální marketing v pivovarnickém průmyslu. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe