Optimalizace internetového marketingu sportovního oddílu – Bc. Ondřej Schröpfer
Bc. Ondřej Schröpfer
Master's thesis
Optimalizace internetového marketingu sportovního oddílu
Sport's club internet marketing optimization
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je vytvoření obecných doporučení pro amatérské sportovní oddíly ohledně využití digitálního marketingu k náboru začátečníků. Práce má část teoretickou a praktickou. Teoretická část se ve svém úvodu zabývá popisem marketingu a marketingové strategie. Další část se věnuje sociálním sítím. Zabývá se jejich teoretickým popisem, funkcionalitou a marketingovým potenciálem. Dalším …viacAbstract:
This thesis aims to create general recommendations for amateur sports clubs to use digital marketing to recruit beginners. To support this, a theoretical part is designed. In the first part, marketing and marketing strategy are described. In the next part, emphasis is put on social networks. The thesis deals with their theoretical descriptions, functionality and marketing potential. Another part deals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva