Bc. Eva Kalvodová
Diplomová práce
Regulace reklamy ve farmacii
Regulation of Advertising in Pharmaceutical Industry
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl analyzovat právní úpravu v oblasti regulace reklamy na léčivé přípravky a na základě této právní analýzy vytvořit návrh marketingového plánu na konkrétní léčivý přípravek. Teoretická část se zaměřuje na základní oblasti marketingu, marketingový mix a marketingovou komunikaci. Dále jsou zde popsána specifika týkající se marketingu ve farmaceutickém průmyslu. Další část …víceAbstract:
This thesis aims to analyze legislation in the area of regulation of medicinal products advertisement and based on this analysis to create a proposal for marketing plan of a specified drug product. The theoretical part is focused to basic areas of marketing, marketing mix and marketing communication. Then there are described specifics concerning marketing in the pharmaceutical industry. The advertisement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rjapt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Dušan Hebort, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Obchodně-marketingová koordinační činnost v terapeutické linii farmaceutické společnosti
Lucie Batalová -
Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
Jana Grygarová Zenzingerová -
Marketingová strategie produktu ve farmaceutickém průmyslu
Tereza Husinecká -
Marketingová procesní inovace ve farmaceutické firmě
Michal Štěnička -
Marketingová komunikace společnosti XY
Vilém Schmidt -
Marketingová komunikace společnosti se zdravotnicko- farmaceutickým zaměřením
Barbara Kirchnerová -
Marketingová komunikace farmaceutických společností
Jitka Hensel -
Obchodní komunikace ve zdravotnictví
Michal Pelc