Matěj BATKO
Bakalářská práce
teleshopping deluxe
teleshopping deluxe
Anotace:
Ve své práci řeším problematiku reklamy. Její funkčnost, vizualita následky v estetice. Celou reklamu podrobně studují, především její vizuální detail, jako barevnost, střih, zvuk a mou vlastní expresivní tvorbou, pomocí video instalace záměrně vytahuji, mě osobně ty největší vizuální taktiky reklam dnešní doby. Jsem toho názoru, že dnešní reklamy od těch , dnes již zapomenutých, jako například secesní …víceAbstract:
In my work I deal with the issue of advertising. Its functionality vizualitua consequences in aesthetics. All advertising detailed studies, particularly its visual detail, such as color, editing, sound and my own expressive work, using video installations purposely pull out, me personally, the greatest visual taktyky ads today. I am of the opinion that today's ads from those now forgotten, such as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Zveřejnit od: 14. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Jiří Surůvka
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BATKO, Matěj. teleshopping deluxe. Ostrava, 2015. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Intermediální umění
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.