Sociální sítě a jejich využití u malých a středních podniků – Bc. Richard Fajtl
Bc. Richard Fajtl
Master's thesis
Sociální sítě a jejich využití u malých a středních podniků
Social networks and their use for small and medium enterprices
Anotácia:
Podstatou této diplomové práce je definování procesů společnosti Terezia Company na sociální síti Facebook. V teoretické části poskytnu vymezení segmentu malých a středních podniků a nabídnu ucelený přehled sociálních médií a sítí, jejich marketingového potenciálu a zařazení do kontextu integrované marketingové komunikace. Praktická část se věnuje analýze fungování této společnosti na Facebooku a porovnává …viacAbstract:
This thesis examines Terezia Company´s use of the social site Facebook. In the theoretical part it will define small and medium sized enterprises and offer a comprehensive overview of social media and their marketing potential and implementation into the context of integrated marketing communication. The practical part is devoted to the analysis of the company´s activity on Facebook and the comparison …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hl9ct/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček