Žaneta BANDEVSKÁ

Bachelor's thesis

PORUCHY POZORNOSTI A ADHD U DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU

ATTENTION DEFICIT DISORDERS AND ADHD OF PRE-SCHOOLERS
Anotácia:
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE SE ZABÝVÁ PORUCHAMI POZORNOSTI, ZVLÁŠTĚ PAK PORUCHOU ADHD. TEORETICKÁ ČÁST SE ČLENÍ DO DVOU KAPITOL. CHARAKTERISTIKA DÍTĚTE PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU A POZORNOST A PORUCHY POZORNOSTI. PRAKTICKÁ ČÁST JE VĚNOVÁNA PŘÍPADOVÝM STUDIÍM O DĚTECH S PORUCHOU ADHD.
Abstract:
BACHELOR THESIS DEALS WITH ATTENTION DEFICIT DISORDER, PARTICULARLY ADHD. THE THEORETICAL PART IS DIVIDED INTO TWO CHAPTERS. CHARACTERISTICS OF PRESCHOOL AGE AND ATTENTION, AND ATTENTION DEFICIT DISORDER. THE PRACTICAL PART IS DEVOTED TO CASE ON CHILDREN WITH ADHD.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Identifikátor: 107908

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Lucie Křeménková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BANDEVSKÁ, Žaneta. PORUCHY POZORNOSTI A ADHD U DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses zdgtmn zdgtmn/2
7. 4. 2011
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.