Tereza VLČKOVÁ

Bakalářská práce

Zhodnocení účinnosti marketingové komunikace Techmania Science Center

The appraisal of efficiency of a Techmania Science Center's marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskové organizace Techmania Science Center. V první části práci jsou zpracovány teoretické podklady ohledně marketingu, marketingového mixu a hlavně komunikačního mixu a jeho nových trendů. Dále je stručně představena společnost Techmania Science Center, jejímž cílem je přivést mladé lidi k vědě a technice zábavnou formou. Součástí bakalářské …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of nonprofit organization Techmania Science Center. In the first part of the thesis the theoretical data about marketing, marketing mix and mainly communication mix and its new trends are processed. Next there is a short introduction of the Techmania Science Center company, which aims to bring young people to science and technology in an entertaining …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VLČKOVÁ, Tereza. Zhodnocení účinnosti marketingové komunikace Techmania Science Center. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/