Ahmed Salem Ahmed Ba Hakim

Bakalářská práce

Marketingový výzkum a informační systémy

Marketing Research and Information Systems
Abstract:
This thesis work is subdivided into main parts theoretical and practical. The theoretical part is concerned with the doing of good decisional research specifically good marketing research which will result in helping to make the best decision that can be made at the least cost of making it. And the practical part will be focusing on a case study concerning the statue of marketing research in Yemen …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB583

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedoucí: Karel Lacina
  • Oponent: Tomáš Kala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv