Analýza využití NFT v marketingových strategiích ve vybraných českých fotbalových klubech – David Drštička
David Drštička
Bachelor's thesis
Analýza využití NFT v marketingových strategiích ve vybraných českých fotbalových klubech
An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the usage of non-fungible tokens (NFTs) in foreign football clubs and then to analyze the potential application of the insights gathered to the marketing strategies of the selected Czech football clubs. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the basics of blockchain technology and NFTs, shows different …viacAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat využití nezaměnitelných tokenů (NFT) v zahraničních fotbalových klubech a následně analyzovat možnosti využití získaných poznatků v marketingových strategiích vybraných českých fotbalových klubů. Tato práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje základy blockchainové technologie a NFT, ukazuje různé využití NFT a popisuje marketingovou …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petr Dujka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRŠTIČKA, David. \textit{Analýza využití NFT v marketingových strategiích ve vybraných českých fotbalových klubech}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/zdk5o6/.
Jak správně citovat práci
Drštička, David. Analýza využití NFT v marketingových strategiích ve vybraných českých fotbalových klubech. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
English for Business Administration / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
NFT a NFT tržiště jako nástroje prodeje digitálního umění
Kristina Konkova -
Využití NFT v muzejním provozu
Anna Podsvetova -
Vliv NFTs na umělecký trh
Markéta Turečková -
Právní aspekty fenoménu Non-Fungible Tokens (NFT)
Jaroslav Konečný -
The affection of NFT product in the Modern aesthetics
Hang Kwan Hon -
Analysis of potential Business Use-Cases for NFT Technology
Alexander Hohmann -
NFT (Non-Fungible Token)
Daniel Svátek -
Impact of NFT technology on (fashion) B2C e-commerce brands
David Lora