Význam hodnocení pohledem žáků středních odborných škol – Ing. Nikola Klímová
Ing. Nikola Klímová
absolventská práce studenta CŽV
Význam hodnocení pohledem žáků středních odborných škol
The Importance of Evaluation from the Perspective of Secondary Vocational School Students
Anotace:
V závěrečné práci byl popsán význam vysvědčení z pohledů studentů na vybrané střední odborné škole. Hlavním cílem práce bylo vylíčit, jak studenti této školy vnímali podobu vysvědčení, zjistit jejich preference a případné návrhy na změny a doporučení. Závěrečná práce byla napsaná zejména na základě dvou části: teoretická část analyzovala téma vzdělávání, vzdělávací soustava, funkce hodnocení, hodnocení …víceAbstract:
In the final thesis, the meaning of the report card was described from the perspective of the students at the selected secondary vocational school. The main goal of the work was to describe how the students of this school perceived the form of the report card, to find out their preferences and possible suggestions for changes and recommendations. The final thesis was written mainly on the basis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Karel Němejc, Ph.D.
- Oponent: Daniela Nováková, Ph.D. DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLÍMOVÁ, Nikola. \textit{Význam hodnocení pohledem žáků středních odborných škol}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/zdm8nh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíceloživotní / obor:
Rozšiřující kurz / Studium učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Formy hodnocení výkonu pracovníků
Jana Pohanková -
Formy hodnocení výkonu pracovníků
Pavlína Tučková -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Hodnocení žáků - formy hodnocení a jejich působení na žáka
Karolina Kulifajová -
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Nikola Doležalová -
Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - formy hodnocení, psychologické působení
Zuzana Bergerová -
Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - formy hodnocení, psychologické působení
Martina Prýmová -
Frequency of Adjective Usage and Its Semantic Classification
Veronika Štěpánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva