Bc. Aneta Iblová

Diplomová práce

Design tištěné reklamy z pohledu neuromarketingu

Printed Advertising Design from the Perspective of Neuromarketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby efektivního designu tištěné reklamy pro vybraný produkt a značku. V teoretické části bude definován pojem reklama a její náležitosti, rozklíčováno nákupní chování zákazníka a psychologické aspekty a v neposlední řadě uvedena doporučení pro efektivní sestavení grafiky reklamy. Stěžejní kapitolou práce je kapitola o neuromarketingu, která vysvětlí celý proces …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of effective design of printed advertising for selected product and brand. The theoretical part will define the concept of advertising and its requirements, decryption customer buying behavior and psychological aspects and finally recommendations for effective preparation of graphic advertising. The main chapter of the thesis is the chapter on neuromarketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce