Bc. Jitka Hnízdilová

Master's thesis

Analýza aktivit direkt marketingu ve vybrané společnosti

The Activity analysis of direct marketing in the chosen company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je z dostupných zdrojů analyzovat aktivity direkt marketingu ve dvou vybraných společnostech. Direkt marketing je druh marketingu, který se snaží oslovit cílovou skupinu bez použití médií a zabývá se především měřením výstupů a vstupů. Tato práce je zaměřena především na podrobnou analýzu jednotlivých direkt marketingových nástrojů. V práci je řešena otázka, který z nástrojů …more
Abstract:
The objective of the master 's thesis is to analyze the available resources direct marketing activities in two selected companies. Direct Marketing is the kind of marketing, which seeks to address the audience without the use of media and it is focused on measuring outputs and inputs. This thesis is meanly focused on detailed analysis of direct marketing tools. I have a question which on of these tools …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní