Analýza aktivit direkt marketingu ve vybrané společnosti – Bc. Jitka Hnízdilová
Bc. Jitka Hnízdilová
Master's thesis
Analýza aktivit direkt marketingu ve vybrané společnosti
The Activity analysis of direct marketing in the chosen company
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je z dostupných zdrojů analyzovat aktivity direkt marketingu ve dvou vybraných společnostech. Direkt marketing je druh marketingu, který se snaží oslovit cílovou skupinu bez použití médií a zabývá se především měřením výstupů a vstupů. Tato práce je zaměřena především na podrobnou analýzu jednotlivých direkt marketingových nástrojů. V práci je řešena otázka, který z nástrojů …viacAbstract:
The objective of the master 's thesis is to analyze the available resources direct marketing activities in two selected companies. Direct Marketing is the kind of marketing, which seeks to address the audience without the use of media and it is focused on measuring outputs and inputs. This thesis is meanly focused on detailed analysis of direct marketing tools. I have a question which on of these tools …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/spobf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus
Tomáš Martínek -
International Direct Marketing of the selected company
David Kopřiva TEST -
Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly
Tereza Oravová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
Genre Analysis of Selected Direct E-mail Newsletters
Jaroslava KOŘENÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová