Bc. Jitka Hnízdilová

Master's thesis

Analýza aktivit direkt marketingu ve vybrané společnosti

The Activity analysis of direct marketing in the chosen company
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je z dostupných zdrojů analyzovat aktivity direkt marketingu ve dvou vybraných společnostech. Direkt marketing je druh marketingu, který se snaží oslovit cílovou skupinu bez použití médií a zabývá se především měřením výstupů a vstupů. Tato práce je zaměřena především na podrobnou analýzu jednotlivých direkt marketingových nástrojů. V práci je řešena otázka, který z nástrojů …viac
Abstract:
The objective of the master 's thesis is to analyze the available resources direct marketing activities in two selected companies. Direct Marketing is the kind of marketing, which seeks to address the audience without the use of media and it is focused on measuring outputs and inputs. This thesis is meanly focused on detailed analysis of direct marketing tools. I have a question which on of these tools …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní