David Procházka

Bakalářská práce

Porovnání mezinárodních podnikatelských strategií značek Seat a Škoda Auto

A comparison of international business strategies of brands Seat and Škoda Auto.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je porovnat mezinárodní strategie evropských automobilových společností ŠKODA AUTO a.s. a SEAT S. A. Zmíněné společnosti působí v koncernu Volkswagen Group AG a zároveň nabízejí svým zákazníkům vozy, které lze zařadit do stejných tříd (mini vozy, malé, nižší střední a střední vozy). Ve zkratce se tedy jedná o relevantní srovnání dvou evropských značek, jež působí ve stejném koncernu …více
Abstract:
The goal of the thesis is to compare international strategies of European cars manufacturers SKODA AUTO a.s. and SEAT S.A. These companies are embodied in the Volkswagen Group AG. Likewise, they focus on the similar target group (the middle class) and offer cars from the same segments thus the comparison is relevant.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: Hana Machková
  • Oponent: Stanislav Richter

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60601