Porovnání mezinárodních podnikatelských strategií značek Seat a Škoda Auto – David Procházka
David Procházka
Bakalářská práce
Porovnání mezinárodních podnikatelských strategií značek Seat a Škoda Auto
A comparison of international business strategies of brands Seat and Škoda Auto.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je porovnat mezinárodní strategie evropských automobilových společností ŠKODA AUTO a.s. a SEAT S. A. Zmíněné společnosti působí v koncernu Volkswagen Group AG a zároveň nabízejí svým zákazníkům vozy, které lze zařadit do stejných tříd (mini vozy, malé, nižší střední a střední vozy). Ve zkratce se tedy jedná o relevantní srovnání dvou evropských značek, jež působí ve stejném koncernu …víceAbstract:
The goal of the thesis is to compare international strategies of European cars manufacturers SKODA AUTO a.s. and SEAT S.A. These companies are embodied in the Volkswagen Group AG. Likewise, they focus on the similar target group (the middle class) and offer cars from the same segments thus the comparison is relevant.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60601
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Stanislav Richter
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60601
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
International expansion of a small brewery
Sergei Vilkov -
Problematika expanze na zahraniční trhy na příkladu firmy HoppyGo, s.r.o.
Magdaléna Fejfarová -
Expanze malé rodinné firmy: Porovnání expanze na domácí a zahraniční trh
Filip Novák -
Strategie expanze českých podniků na trhy východní Afriky v oblasti služeb
Ondřej Zámečník -
Podnikatelský záměr expanze na zahraniční trhy
Jaromír Tomšů -
Návrh strategie rozšíření stánkového prodeje firmy Grig distribuce s.r.o.: expanze na zahraniční trhy
Anna Fierlová -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Podnikatelský plán společnosti SnackBag a její expanze na zahraniční trh
Jana Ježová