Okazionalismy v ruskojazyčné reklamě na jídlo a veřejné stravování. – Yernar SAYATOV
Yernar SAYATOV
Bakalářská práce
Okazionalismy v ruskojazyčné reklamě na jídlo a veřejné stravování.
Occasionalisms in Russian-language advertising of food and catering industry.
Abstract:
The bachelor's thesis is devoted to occasionalisms in Russian-language food and catering advertising. The aim of the research consists in the description and qualification of occasionalisms occurring in food advertising and public catering according to a certain way of creation and determining the specifics of the studied occasionalisms. In this thesis, concepts related to lexical innovation are defined …víceAbstract:
Bakalářská práce je věnována okazionalismům v ruskojazyčné reklamě na jídlo a veřejné stravování. Cíl výzkumu spočívá v popisu a kvalifikaci okazionalismů vyskytující se v reklamě na jídlo a veřejné stravování podle určitého způsobu tvorby a určení specifik zkoumaných okazionalismů. V práci jsou vymezený pojmy, které se týkají lexikálních inovací. Výzkum ukázal, jaké způsoby tvorby okazionalismů jsou …více
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Mariia Dobrova, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAYATOV, Yernar. Okazionalismy v ruskojazyčné reklamě na jídlo a veřejné stravování.. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ruská filologie / Ruská filologie se specializací na překladatelství a hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe koronavirové pandemie v jazyce reklamních textů
Nikola Wernerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva