Impact of Apple's Culture on Consumer Behaviour – Sergio Mauricio Soto Cueto
Sergio Mauricio Soto Cueto
Bachelor's thesis
Impact of Apple's Culture on Consumer Behaviour
Abstract:
The main purpose of this thesis is to understand what it takes to become influential in the mind of consumers by doing business as unusual. The intention is to understand how marketing strategies have changed during history for companies to stand out from the competition, with the objecting of emphasizing on the importance of creating a company culture.These will be done by analyzing one of the most …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Global marketing and local culture
Elinore Saphir Israel -
Marketing and Culture
Miros Mariwan Omer -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar
Názov
Vložil
Vložené
Práva